Luca Finnországban

Elhozták nekem a bulit

2017. június 11. 11:50 - KáeNeL

Tegnap este Igorral maradtam itthon. Valami filmet néztem, de hajnali egykor beájultam és aludtam. 

Arra ébredtem, hogy nagy ajtócsapódás, majd az erősítőn szól a zene. Duc-duc-duc-duc. 

Levánszorgok kómásan, mire rámnéznek, hogy Luuucaaaa parttttyyy!!! Hát nem volt szomjas senki. Ránézek az órára, hajnali fél három. Most jöttek haza a buliból, gondolták, itt folytatják, mert így én is bulizhatok. 

Remek.

Tengtem-lengtem a pizsamámban, valóban jól látom, hogy ez a négy őrült fél háromkor kezd bulizni a házban, ahol ketten alszanak??? Igen. Mikor eljutott az agyamig, az asztalra csaptam, hogy legalább azt hallják. Néznek rám értelmesen, szinte látom, ki, mit ivott. Kicsit megfagyott a levegő. 

- Give me one beer!!!- mondom nekik.

-Yeeeeeeeeeees!!!! 

Jönnek, ölelgetnek. Újabb jel, hogy jól vagyok. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr5812585235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása