Luca Finnországban

Elmaradások

2017. augusztus 12. 16:58 - KáeNeL

Igen, nem írtam egy hete, kicsit sűrű volt. 

Szóval. A hét elején elég rosszul voltam lelkileg, ezért választottam az erdőt. Ha rosszul érzem magam, inkább jobb, ha elvonulok és így nem bántok senkit. Több konfliktus nem kell ide csak mert én nem vagyok lelkileg egész és küzdök a démonjaimmal. 

Az erdőben sokat gondolkodtam a jövőmről, hazatérésről és a párkapcsolatomról. Sok dolog van, amit egyedül nem tudok megoldani, de van olyan, amit sikerült. Az erdőben egyedül töltött éjszakám után jobban éreztem magam. Aztán jött a feketeleves: még egy vita Arthur-ral, amit a mai napig nem értek. Abszolút nem éreztem magam hibásnak benne, semmi rosszat nem csináltam ellene, egyszerűen mindent túlreagál. Eddig nem jött ki belőlem az állat (most sem sikerült kihozni, köszönhetően az erdőnek) de üvöltöztem vele.

Délután visszamentem az erdőbe áfonyát gyűjteni (kb. 2 órát töltöttem ott) és este láttam, hogy jön felém két nagy fánkkal. Jól van, elfogadom a bocsánatkérést. Talán rájött, hogy átlépett egy határt.

Nem egyszerű vele, mindenki küzd az ő démonjaival is. 

De azt hiszem, most jobb a hangulat.

A  héten én voltam a konyhában. Az előző alkalommal nagyon stresszeltem minden miatt, most csak simán letudtam. 

A tökfőzelékhez véletlenül sütőtököt vettem 24 emberre, szóval aznap reggel inkább sütőtökkrémlevest főztem. Húzták a szájukat a leves miatt, de nagyon ízlett nekik, miután megkóstolták. Másnap tárkonyos raguleves volt a menü, aminek akkora sikere lett, hogy a spanyol srác azt akarja főzni a jövő héten. Magyar kaját! :) Apropó, spanyolok: megszálltak minket. Három új ember érkezett, akik itt fognak dolgozni. Szerencsére nem velünk fognak lakni, az már tényleg sok lenne, de azt hiszem, azonnal befogadtuk őket. Elég bolondok mindnyájan a csapatunkhoz. 

Ma lecsót főztem, elég sok lett és az utolsó pillanatban Satu családja lemondta az ebédet, ami azt jelenti, hogy hét fővel kevesebb. 

Viszont a nap csúcsa: láttam MAGYAROKAT!!!! Sőt, beszéltem is velük!!! :) Itt voltak Kurjen tilán a kávésnap miatt. A közeli településen élnek, szóval rögtön cseréltünk mail-címet, lehet hogy összehozunk valamit közösen. Szuper volt az anyanyelvemen beszélni, egyszerűen hiányzik. Hiába nevetnek a többiek, ők nem fogják ezt átérezni. Najó, talán a portugál lány. De a két francia és a spanyolok biztosan nem. 

Este buli. Remélem, jól fog elsülni. 

Holnap pedig útra kelünk hárman csajok és stoppolunk Kokkoláig. Utána irány az én finn barátaim Veteliben. Oda együtt megyünk, de visszafelé mindenki egyedül jön stoppal és versenyzünk. Meglátjuk, mi sül ki belőle. :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr2912741856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása