Luca Finnországban

Szakadó eső és télikabát- ez a finn nyár!

2017. augusztus 04. 19:18 - KáeNeL

És valóban. Ma igyekeztünk a birkák feletti részt megoperálni, mert a tetőt megették a hangyák. Volt néhány jó ötletem, de a pasik fizikai erőnléte megoldotta a problémákat. Hááát na. Én magamból indulok ki. Erős lány vagyok, de ha lehet, szeretem egyszerűbbé tenni az életemet.

Tegnap Isabelle barátnőmmel festettünk (kedvenc munkánk) soha nem elég jó a festéknek csúfolt anyag, amit a falra felviszünk. Szerintem mész, de nincs olyan szaga...hol túl híg, hol túl nagy darabkák vannak benne...ilyen ez. Egy idő után inkább a mennyiségre mentünk, nem a minőségre. Aki panaszkodik, újrafestheti. 

Délután elindultunk vásárolni a holnapi kávés napra a népeknek...a bánat sem gondolta volna, hogy két és fél órát fogunk ott tölteni, mert Satu lányának a telefonját meg kellett csináltatni. Annyira unatkoztunk, hogy a teszterekkel kifestettük magunkat. Csodálatos érzés, hogy én, aki gyakorlatilag otthon hetente festem a körmömet (itt persze nem érdemes) most végre minden körmömet kipingálhattam. Naná, hogy mindegyik más színnel. Ha már lúd, legyen kövér. 

Hallom, otthon meleg van. Aki akar, jöhet ide. Most hideg van...

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr6612720814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása