Luca Finnországban

Nem tudom megszámolni...

2017. május 04. 17:38 - KáeNeL

...hányszor csapok rá, vágom el, csípem be, ütöm meg a saját kezemet. Mindenki tele van sérülésekkel, ez egy ilyen meló. De ma például extrém szerencsétlennek éreztem magam. 

Egész nap farmoztunk, azt hiszem, ez a legnehezebb nap. Kedden és szerdán délután mindenki az egyéni munkájával foglalkozik, péntekenként youth club, szombatonként egy órával kevesebbet dolgozunk. De a csütörtök nehéz. Fizikai erő, koncentráció, nyelvi különbségek...meg a tehenek, akik uzsonnának néznek.

Ma először a gépeket hoztuk vissza a földekről (télen miért hagyják kint???) majd összehajtogattunk három óriási geotextíliát, miután levettük róla a nehezékeket. 

Aztán földet hordtunk. Az egyetlen ember, akinek nincs jogsija, az is örülhetett, mert vezethette a traktort (tönkre is tette a gyepet, mi meg gyorsan igyekeztünk rendbe rakni, mert Ari allergiás arra, ha nem szép, rendezett a fű).

Aztán a többiek megpróbáltak kiásni néhány elszáradt bokrot, én meg kimostam az nagy, 1000 literes tárolót. Remekül eltörtem a csövet. Épp feltöltöttem vízzel 50 méterrel odébb, amikor láttam, hogy jön egy kamion. A cső az autót még elbírja, de a kamiont nem. Rohantam, de nem tudtam kikapcsolni a szivattyút annyi idő alatt és elhúzni a vastag csövet. Ripityára tört az orrom előtt. Remek. Ari bíztatott, hogy ne keseredjek el, majdnem 15 éves cső volt. 

Aztán ha már a víznél tartunk, lemostam a traktor ablakait. Szerintem örült neki, mert szinte hallottam, ahogy fellélegzik. Természetesen finnül.

Utána kaptam még egy kis pakolós munkát és vége is volt a napnak. Bumm.

Visszaolvasva olyan egyszerűnek tűnik, pedig nem  volt az. 

A nap végén elmentem futni, mert jól esett és már átestem a holdponton. Lenyomtam még négy kilométert.

18302371_1467138419973690_1444920622_n.jpg

 18318287_1467138249973707_305784629_o.jpg

Nagyon szép itt a táj. Ez egy új útvonal, de igazán megérte kipróbálni.

Ja és visszafelé megálltam ott, ahol csináltuk a festést tegnap, amitől olyan elviselhetetlen szaga volt a kezemnek:

18302426_1467210196633179_228947072_n.jpg

No niin, nem tűnik olyan soknak...de azért sokat melóztunk vele. 

Este elvileg jön valami vendégünk. Már zuhanyoztam, hajat mostam és úgy is érzem magam, mint akit kimostak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr9212481243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása