Luca Finnországban

2017.04.20.

2017. április 20. 16:13 - KáeNeL

Ma a bokrokkal kezdtük a napot. Gyapjút le, metszés és utána hamut rá. Hárman voltunk Maelle-lel és Isabelle-lel. Gyönyörű időnk volt, de egy idő után szelessé vált. Sajnos. No, azért még mindig jobb, mint ami otthon van! :D

A bokrok után az almafáknak estünk neki és én kaptam azt a megtiszteltetést, hogy a fa tetején dolgozhattam. Hiányzik az otthoni nagy diófánk. :) Arra valahogy szívesebben mászom, mert nem inog alattam...vagy ez egy jel? Járok ám futni naaaa! Csak ma nem megyek, mert nagyon fúj a szél és nem szeretnék repülő nélkül hazajutni. :)

Utána fát pakoltunk a csajokkal és mindnyájan úgy vártuk az ebédet jelző harangot, mint valami messiást. ISZONYATOSAN FINOM VOLT!!!! :) (még így is, hogy nem volt benne hús...). Sült répa, cékla és krumpli feta mártással és isteni salátával. Huh...

Délután egy meetingünk volt, házi feladatnak azt kaptuk, hogy írjon mindenki egy levelet az országába, egy bio-öko farmra, hogy küldjenek szakmai könyveket. Nálunk- azt hittem- nincs ilyen, de találtam egy farmot és egy szervezetet is. Érdekes. 

Nahhh megyek segítek szaunát takarítani...ha már a futás elmarad. 

Este elvileg filmezünk a nagy projektoron. Remélem, valami krimi! :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr2112440451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása