Luca Finnországban

Köszönöm a locsolóknak

2017. április 17. 20:21 - KáeNeL

Sajnáltam, hogy ma, amikor a locsolók jöttek, nem lehettem otthon. De azért jelentem: kilenc locsolóm volt, aki messengerben, sms-ben vagy akár élőben meglocsolt. Mert ilyen is volt.

Tegnap jó sokáig ébren voltunk, beszélgettünk, zenéltünk. Egyszer csak Arthur elkezdett valami szöveget mondani. Nem volt fura, előtte a dalszövegekről beszéltünk és arról, hogy a kórussal mi is tanultunk egy francia dalt. 

Utána kaptam a nyakamba egy óriási pohár vizet, úgy, hogy nem számítottam rá, nem is láttam. Mikor magamhoz tértem a sokktól, mondtam neki, hogy ez nem jó, hétfőn kell locsolni és verset kell mondani. Mire ő: mondtam verset és éjfél elmúlt 3 perccel! :D Köszi...

Your tradition. Thank you. :D

Apropó, tradíció és hungarikum:

18009170_10213558961874927_558455890_n.jpg

Egy finn kisboltban találtam! :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr9312433039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása