Luca Finnországban

Spontán kalad

2017. július 27. 20:40 - KáeNeL

Maelle és én ma eldöntöttük, hogy hétvégén útra kelünk. A cél Pori és Rauma. Még sosem vadkempingezett, szóval gondoltam, megtapasztalhatnánk együtt. 

Itt teljesen biztonságos a stoppolás, amit otthon nem biztos, hogy kipróbálnék. 

Szóval sátrat, polifómot be, és irány a két váross...ha nem oda lyukadunk ki, az sem baj. 

Délután elmentünk a partra (egyike azoknak, ami nincs magánkézben), de annyira büdös és trutyis volt, hogy nem vett rá a lélek, hogy bemásszak és ússzak egyet. Pedig én már sok fajta vizet láttam...meg hát félig hal vagyok a többiek szerint. 

Most sül a kenyérlángosom, egy kis hazai kolbásszal. Meg kellett számolnom a darabokat, mert a vegetáriJánosok igencsak köröztek körülötte. Jó jel, hogy nem kellett elfeleznem a tepsit, mindkét fele kolbászos. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr7212695223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása