Luca Finnországban

Újra együtt a csapat

2017. július 18. 19:34 - KáeNeL

Végre! :) 

Jaume is megérkezett, mindenki megvan. Szuperül sikerült a vizsgája, nagyon büszke vagyok rá!

Ma amúgy Izibizivel gazoltunk, Igori és Maelle konyházott, Arthur betegen feküdt...szegénykém, nagyon kivan.

A tehenek közül néhányan holnap a vágóhídra mennek, úgyhogy őket is el kellett különíteni. Na ez pont nem a kedvenc munkám, mert nem értik, hogy mit akarunk tőlük, kétségbeesve muuuuuznak és veszélyesek- nekem. 

De persze Ari mondta reggel, hogy örül neki, hogy én vagyok kint, mert tehenezni fogunk. 

Jól összeveszett a feleségével a végén, mert finnül üvöltözött nekünk, mi meg nem értettük, mi történik. Ez van. Azért örülök, hogy nem csak azt látom, hogy minden fenékig tejfel, hanem ezekkel is meg kell küzdeni. 

Este áfonyát szedtem az erdőben, csapra verjük Dezsőt, a dinnyét. Áfonyával még finomabb! :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr7112672847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása