Luca Finnországban

Vásárlás 30 főre

2017. június 17. 17:25 - KáeNeL

Igen, ma valóban ezt csináltuk. 

Ma én voltam a konyhában, Isabelle volt a konyhafőnök, de nekem kellett befejezni a melót, mert a többiek leléptek. Moomin múzeum, ami engem is nagyon érdekelt volna, de sajnos itt kellett maradnom, hogy megcsináljam a jövő hétre a vásárlást. Utálok vásárolni. Pláne 30 emberre.

De én vezettem, mivel Arthur barátunknak nincs jogsija. Szerintem jól csináltam, mindenki életben maradt. 

A vásárlásról csak annyit, hogy másfél óránk ment rá és ezzel még jó időt futottunk. Úgy érzem magam, mint akinek kiszívták az agyát. 

És ami a következő hetet illeti, így érzem magam:

19198632_1513940118626853_98415482_n.jpg

30 emberre főzni gluténmentesen, meg vegetáriJánososan, meg vegánul, meg laktózmentesen. Ja, meg jön egy lény, aki nem eszik répát. Répát. Huuuuuaztaaaakkkkk....

Szóval lehet tippelni, hogy mennyire egyszerű a feladat. 

ÉN CSAK EGY NYAMVADT RÁNTOTT HÚST SZERETNÉK ENNI!!!!! Legközelebb veszek magamnak húst és megeszem EGYEDÜL az EGÉSZET!!!!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr10012602339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása