Luca Finnországban

Ültesd egyenesen!

2017. május 17. 17:15 - KáeNeL

Reggel elláttuk az állatokat, majd utána jó néhány tálca nemtudommilyen növénykével lebaktattunk a tó mellé. A legnehezebb az volt, hogy egyenesen kellett ültetni.

Egyenes vonalat sem tudok húzni, nemhogy ültetni...mindegy, azért voltak szerencsére bőven, akik szintén elég alternatív módon gondolták a palántálást. 

Sajnos fotóm nincs, lógott az eső lába és féltettem a telefonomat. 

Miután mindent elültettünk és belocsoltunk, szétválasztottak minket két csapatra és elkezdtük kiteríteni az "öntözőrendszert". Miután ez megvolt, elmentünk enni. 

Hal. Megint. Botrányos a szaga. 

Délután individual work volt és befejeztem a spirál kigazolását. Van benne lestyán is, tudok majd fincsi mártogatósat csinálni vele. :) Ninnu, akivel sokat fogok dolgozni a gyógynövényesben, azt mondta, hogy úgy látja, nem kell aggódnia a spirál miatt, mert jó kezekben lesz. :) Aranyos! :) 

A posoványos idő amúgy eléggé elrontotta mindnyájunk hangulatát és fáradtak is vagyunk, annak ellenére, hogy a tegnapi nap igyekeztem korán lefeküdni az "én szobámban". Azt hittem, hogy hideg lesz, de egyáltalán nem volt. 

Szóóóval mi dobja fel az embert a legjobban, ha nincs jó kedve? Neeeeeem, most nem a borra és a pálinkára gondolok. Nem is a kedvenc zenémre. 

Egy jó kis úszás a hideg vízben. Hmmmm...nyolckor indulunk, alig várom. Már kifejtettem a többieknek a véleményemet arról, hogy előző életemben hal voltam és ezért nem szeretem megenni. Nem tudom, hogy lehetséges, de ha vizet látok, szinte azonnal azt érzem, hogy úsznom kell. Jó naaaa a pohárban más. 

És ma történt még egy jó dolog: kiderült, hogy május 26-án találkozom a finnekkel, akik nagy szerepet játszottak abban, hogy visszajöjjek Finnországba. Annyira várooooom!!!! :) 

10492145_10202453156465861_4280085285872622190_n.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr4312511869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása