Luca Finnországban

Etetés

2017. április 22. 16:24 - KáeNeL

A mai napon én voltam a konyhában és ellátogatott hozzánk egy óvoda (szerintem iskola volt...) . Elég nehéz dolgunk volt, mert nem csak a sima menüt, hanem a gluténmentest, a vegánt, illetve a fokhagymamentes menüt és meg kellett csinálnunk. 

18073154_1453217051365827_707055867_n.jpg

Délután a szaunát fűtöttem fel és csináltam vizet a zuhanyhoz. Egész délután énekeltem a szaunában...egyszerűen csodálatos az akusztikája! :) 

És visszakaptuk a pénzt, amit az utazásra költöttünk. Jeeeeee :) :) . Az én utazásom volt a legolcsóbb. Köszi, Anyu! :) Megérte egy órát beszélni karácsony után ebben az ügyben! :) :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr1612445953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása