Luca Finnországban

2017.04.10.

2017. április 10. 17:10 - KáeNeL

Ezen a héten én leszek a konyhás ember. Ira-val (helyi finn nő) valami káposztás húst főztünk, de csak 10-12 főre. Ez nyáron akár 30 is lehet. Én kevésnek találtam a húst és soknak a káposztát, amit édesen csináltunk meg...sajnos nem jött be annyira, de megettem, mert éhes voltam.

Utána rendbe tettük a konyhát és vásárolni mentünk. Megkértem, hogy mondja a termékeket finnül. Sokat tudtam, a többit angolul megmondta. 

Most amúgy hideg és szeles idő van és egy órája szakadt az eső. Hiányzik a napfény, tegnap csodálatos időnk volt! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr8312415029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása