Luca Finnországban

Krumplik és bikák

2017. október 27. 19:22 - KáeNeL

Reggel krumplit tisztítottunk, mivel a legutóbbi alkalommal amikor felszedtük őket, jó adag föld is jött velük. Rettentően fárasztó és nagyon unalmas. A nap fénypontja az ebéd volt, Igor megint jót alkotott.

Utána volt egy meetingünk, bár kicsit fura volt arról beszélni, mi lesz, ha Jaume meg én már nem leszünk itt. Najó, nem fura volt, hanem rossz.

De azért a napi adrenalin-löket megvolt: a héten én vagyok a care-taker (UTOLJÁRA!!!). Fűnyírás (20 centi hó van, tehát ezt valószínűleg nem kell megcsinálnom), fa pakolás a szaunába (megvolt), és a száraz budi kiürítése (ez is félig).

Viszont.

Az istállóban (vagy még mindig nem tudom, hogy hívják a birkatárolót) lévő budit nem ürítettem ki. Mert a cső, amit ki kell nyitnom hozzá, indokolatlan mennyiségű bikával van körülvéve. Főleg Morris a probléma, aki agresszív. Én meg nem szeretem.

Szóval vittem magammal egy hímet, egye csak meg őt az a sok bika, míg én szenvedek a folyékonnyal. 

Kicsavar, alá rak, megnyit, miabánatérnemjön, befagyott, namegindult, csak meg ne egyenek ezek a dögök, tartsd őket távol tőlem, miértsimogatod, megesz, zárjuk el, hupsz kifolyik, másikat alá rak, megnyit, folyik. Tartsd őket, furikra rárak, hím kijön, kerítés bezár, bikák bambán bámulnak.

Uhh micsoda alliteráció. 

Furikkal elindul, hűdenehéz, rohadt élet mennyi hó esett, tárolót megtalál, hótól kiszabadít, tetőt lecsavar, uhhhh szag fejbevág, nem baj, ez az utolsó alkalom, hogy ezt kell csinálnod, kannát felemel, jóóóó na...még egyszer felemel. Na, csak izmosodtál valamit, beleönt, becsavar. Másikat felemel. Még egyszer felemel, dögnehéz, óóóhogyaza...kiloccsan, nem baj. Tetőt becsavar, kannákat furikra pakol...még egy kör.

A végén mindketten megúsztuk Morris-harapás és -rúgás nélkül. 

Estére mindenki kidőlt. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr8513109602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása