Luca Finnországban

ÉLJENEK A FIÚÚÚÚÚK!!!!

2017. július 23. 20:38 - KáeNeL

Bizonyám, ma alaposan belecsaptunk a lecsóba! :)

A tegnap esti buli után jól esett reggelire a frissen készített croissant. Szuperhős voltam, mivel egyedül takarítottam el a buli maradékát...egy atombomba hozzá képest semmi.

Nem sokat aludtam, de reggel úsztak a magyarok és meg kellett nézni. Mint ahogy a délutánit is! :) Nagyon gratulálok a magyar váltós fiúknak a bronzérem miatt. És hát hallani a RIA-RIA HUNGÁRIÁT egy ilyen nagy versenyen...csodálatos! :) 

Holnap Katinka az aranyért fog úszni és biztos vagyok benne, hogy a Himnuszt is hallani fogom. Itt, ilyenkor még erősebb és még meghatóbb a pillanat, amikor valaki feláll a dobogóra. 

Szóval nagyon jó kedvem van! :)

20289759_1555758444445020_1033944580_n.jpg

20269905_1555758534445011_401533757_n.jpg

Még azt is megengedtem ennek a szegénynek, hogy lakmározzon egy kicsit, mert hiányzik két lába...mondjuk az vicces volt, amikor elstartolt a térdemről! :) Mint egy részeg helikopter-vezető. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr5312683113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása