Luca Finnországban

Tudnék aludni

2017. június 25. 12:47 - KáeNeL

De az a helyzet, hogy azt mindig tudok. 

Most, ezzel a 12 állandóan bulizni akaró zajos népséggel eléggé lehetetlen a dolog. Kicsit félek is a keddtől, amikor munkába kell állnunk. Olyanok leszünk, mint a mosott rongy. 

Maelle elkapta a betegségemet. Valami nagyon erős vírus lehet, hogy két hét után is életképes, de azért remélem, nem dönti le annyira a lábáról, mint ahogy engem. Satu próbál valami öko-bio cseppeket adni neki...nem akarok beleszólni, de nálam sem használt semmit. Van egy pillanat és néhány fajta betegség, amikor nem ezeket az öko-bio humbug kacatokat kell használni, hanem valódi, kőkemény gyógyszereket. Ez pont az a betegség. Én még életemben nem voltam ennyire rosszul. 

No mindegy, majd meglátjuk, mi lesz. 

Tegnap este dolgoztunk Jaume barátommal, mert megtelt a szárazbudi...szóval felvettük az esőruhákat és megoldottuk a helyzetet. Apropó, a tegnapi esőről annyit, hogy este SÖTÉT volt. Ismétlem: SÖTÉT!!!! 

19458270_1522413244446207_1168599567_n.jpg

Gyakorlatilag mióta kiköltöztem, azóta nem láttam ilyet itt. Nagyon felhős volt az ég.

19458116_1522413314446200_1328314489_n.jpg

Ez csak egy kis szösszenet az esténkből. Éneklés, lazítás. Tegnap nem volt táncolás, csak egy kis éneklés. 

Ja és jó is, hogy Isabelle rajta van a képen, eszembe jutott, hogy a jövő héten vegán leszek. A többiek szerint nem bírok ki egy hetet hús nélkül. Szerintem sem, de kezet ráztunk és szeretem betartani az ígéretemet. 

Egy baj van ezzel: eddig ha rámtört a honvágy, ettem egy kis húst és máris rendben voltam. De a jövő héten... ejhhh na mindegy. Kiderül. Lehet, hogy mégis megeszem egy csirkét. Nem én tehetek róla, hogy állandóan be szeretnének jönni. Én csak segítek valóra váltani az álmaikat. A serpenyőben. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr1312619021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása