Luca Finnországban

Szaunaparti

2017. április 24. 09:36 - KáeNeL

Tegnap szaunapartit tartottunk és hogy igazán helyieknek érezzük magunkat, meztelenül. Finnországban az összes szauna szét van választva női és férfi részre. Itt ezt úgy oldják meg, hogy be van osztva, hogy ki mikor mehet (férfiak és nők). Bezzeg mindig a pasik vannak először!!! 

Sokat énekeltem a szaunában és a többiek is csatlakoztak. Leonard Cohen Hallelujah című számának nemzetközi meztelenszaunázós verziója igazán szuperre sikeredett. 

Ma Tamperébe megyünk busszal, de remélem nem lesz hosszú a program, mert elég fáradt vagyok. Nehéz angolul gondolkozni, beszélni, viccet gyártani. Tegnap annyira fáradt voltam, hogy nem jutott eszembe MAGYARUL az a szó, hogy csipke. 

Éjszaka a hörcsögömmel álmodtam. Szerettem volna kitakarítani, de mindenhol macskák néztek ránk és mindenki aludt a farmon. Szerettem volna valakit felébreszteni, de nem tudtam. :D Remek. Az első álmom Kurjen tilán.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr8712449531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása