Luca Finnországban

Húsgolyó és kispárna

2017. augusztus 08. 15:09 - KáeNeL

Végre sikerült eljutnunk az IKEA nevű fantasztikus húsgolyós helyre, ahol bezabáltunk Arthur barátommal. Vettünk néhány lábast is, mert amik itt vannak, egyszerűen használhatatlanok. Vettünk neki kispárnát, nekem meg puha huzatot. 

Jó is volt, hogy ketten voltunk, kicsit beszélgettünk az elborult agyáról és hogy hogyan viselkedik másokkal. Jól összevesztünk, aztán hosszas hallgatás után kibékültünk. Tudom, hogy mennyi borzalmas dolgot élt át, de ez nem jogosítja fel arra, hogy másokat ne tiszteljen, hogy azt üvöltse nekik, hogy "kussolj"...

Talán a félidő miatt, talán másért, de most kicsit feszültebb itt a hangulat. 

Szóval ma szerintem kapom a sátorfámat és lelépek az erdőbe. Kinéztem egy jó kis helyet a múltkor, húsz percre van innen. Erdei lakos leszek estére. 

Amúgy a héten én vagyok a konyhában. Nem tudom, mit főztem ma, de ízlett nekik. Kicsit kivan a hócipőm azzal, hogy az emberek mennyisége, akikre főzni kell, naponta változik, de hát ez van. Én főzök, ha valakinek nem jut kaja, mert "elfelejtette" feljegyezni előre a könyvben, hát mosom kezeimet. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr5312726572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása