Luca Finnországban

Egy hónap Finnországban

2017. május 02. 15:09 - KáeNeL

Ma este ünnepeljük az első itt töltött hónapunkat. 

Azt hiszem, mindenki nagyon jól érzi magát. Én nagyon...

Bár tegnap azt hiszem, elgondolkodtam azon, hogy kicsit hiányzik Magyarország. Tulajdonképpen meglepő volt, hogy csak egy hónap után éreztem ezt. Persze, a kaja miatt nagyon hiányzik az otthonom, de tegnap honvágyam is volt. 

Aztán elmúlt.

Persze minden egyes alkalommal, amikor valami magyar vonatkozású dolgot látok, vagy magyar szavakat, vagy magyar reklámot a Youtube-on, megdobban a szívem. A többieknek már kifejtettem, hogy ez azért van, mert az ő országuk, nyelvük népszerű. Az én országom nem. A nyelvemet pedig lehetetlen megtanulni. Ők megértik egymást, ha nagyon odafigyelnek a másikra, mert mindegyik latin nyelvcsalád. Engem akkor sem értenek, ha lassan és hangosan beszélek. Mondjuk ennek előnye is van. Jobb is, ha nem tanulnak meg olyan szépen magyarul káromkodni...

A csapat remek! :) Igazából mindenki nagyon különböző, de mégis...valahogy hasonlítunk egymásra. Ha másban nem, hát abban igen, hogy itt mindenki bolond. Rengeteget nevetünk és jobb is így, hiszen van olyan munka, amit csak humorral és közös szenvedéssel lehet elviselni. Ha az ember egyedül van a pácban, az sokkal nehezebb. 

Reggel nekiálltunk dolgozni, a szénát a trélerre hánytuk, fele az orromban, másik a szememben és a dekoltázsomban...kétszer fordultunk vele. A második alkalommal amikor a boglya tetején ültem és Ari elindult a traktorral, nem figyeltem és bevágtam a fejemet a tetőbe. Bummm...eldőltem, mint egy zsák. Rettentő vicces volt, de nagyot koppant és feldagadt.

No niin.

A szaunában az éneklés segített. Én gyújtottam be, mert nagyon szeretek tüzet rakni. :) 

Tegnap este szinte semmi szél sem volt, ha ma is így lesz, megyek egy kört a kenuval.  Apropó, időjárás. Mostanában egy nap alatt már nem éljük át mind a négy évszakot, csak kettőt. Tavaszt és a nyarat. Iszonyatosan süt a nap. :) Ez nagyon szuper! :) 

Olyan, mintha mindaz ami eddig történt, csak egy nap lett volna. Egy, hihetetlenül eseménydús nap,ami után csak bedőlsz az ágyba és mosolyogsz, hogy igen, ma is volt értelme felkelni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr4112474017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása