Luca Finnországban

Szauna, popcorn és film- ilyen egy csajos este itt

2017. április 30. 10:35 - KáeNeL

Tegnap csajos estét tartottunk. Nagy örömömre csináltunk pattogatott kukoricát és némi bor is volt, hogy fokozzuk a jókedvet. Maelle rögtön megcukrozta a kukoricát, amitől kicsit sokkot kaptam, de aztán elmesélte, hogy ha Franciaországban moziba mész, alapvetően édesen kapod a rágcsálnivalót, de kérheted sósan is. Huh. Én meg csak csorgattam a nyálamat az Allee-s poprcornra. A Westendben nem jó, ott van valami utóíze.

Szóval miután kiszaunáztuk magunkat, visszajöttünk az üres házikóba (a pasikat elűztük) és elkezdtük a Truman Show című filmet. Nagyon régen láttam, de emlékszem, hogy jó kis elgondolkodtató film. Utána beszélgettünk még egy kicsit a közösség tagjaival, aztán elkezdtük nézegetni, hogy ma hova mehetnénk bulizni. Április vége, május elseje itt is nagy buli. Nagyon nagy. 

Én tudom, hogy május végén Kokkolában leszek. Ott lesz egy rendezvény az összes önkéntesnek, aki Finnországban dolgozik, de mivel nekem a környéken barátaim is vannak, korábban megyek. Tegnap megbeszéltem velük, sok szeretettel várnak május 27-én! :) 

Szóval miután a vendégeink elmentek és a srácok is visszajöttek, belecsaptunk a lecsóba. :) Jó móka volt. :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr312468731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása