Luca Finnországban

Nincs jobb kezem

2017. szeptember 19. 22:19 - KáeNeL

Ha valaki azt mondja a napokban, hogy fűrész, megcsapom. 

De nagyon.

Ma egész nap Jarkoval építkeztem és fűrészeltem. De mint valami gép. 

A szauna melletti házikó szigetelését csináltuk és lassan be is fejezzük. Én biztos nem, de talán azok, akik egy évig maradnak, felavathatják. Én talán majd akkor, ha jövőre visszajövök. (Mert visszajövök, megígértem nekik!)

Csütörtökön elvileg elkezdjük felrakni a cserepeket, de addig kell egy cserét csinálnom valakivel, mert Jarkonak megemlítettem, hogy abban mindenképpen szeretnék részt venni és számít rám. Csakhogy azon a napon a négy magyar órámra kell készülnöm, ami később lesz, de jobb, ha tudom, mit csinálok. Jaaaaa...szerintem ezt nem írtam még. Négy magyar órát fogok tartani finnül és angolul a kamaszoknak az itteni suliban. Jó móka lesz, de azért sokat kell rá készülnöm. Ráadásul valamikor vagy holnap, vagy holnapután kell a francia srác barátját begyűjteni a reptérről, mert nincs jogsija. Nekem meg gyakorolnom kell Lappföld előtt. 

Ami a gombáinkat illeti, most szépen növögetnek és valamikor csütörtökön elmegyünk leszedni őket, hogy el tudjuk adni. Egy vevőnk már van: a közeli pizzéria, ahol épp nem volt senki, aki gombát szedett volna a pizzára. Ha sikerül eladnunk, szerintem jó pénzt kereshetnénk. 

Apropó, megvettük a vodkánkat ... :) 

Viszont reggel rossz hírt kaptam: elpusztult Mozzarella, a hörcsögöm. Nem várt meg. 

Kit fogok tubusozni? :(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr5612879104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása