Luca Finnországban

Tető

2017. július 05. 20:55 - KáeNeL

Ma Igorral ketten dolgoztunk a grillezős helyen, ugyanis tetőt kellett csinálni rá. Mire mindent kiszámoltunk és rögzítettünk, kezdhettük is újra, mert valami számolást elrontottunk. Remek volt. Most félkészen áll, mert nem volt időnk befejezni, de azért jó volt vele dolgozni. 

Délután megbeszélésem volt a 309 euróval kapcsolatosan, amit a közösségnek ki kell fizetnie miattam. Beteg voltam és most kaptam meg a számlát a kórházi ellátásról. Azért ilyen drága, mert a kedves magyar kormány nem volt hajlandó kiadni nekem az egészségügyi (kék) kártyámat....most reménykedhetünk, hogy a biztosító (Cigna) kifizeti helyettem. Ha nem, akkor igencsak dühös leszek, hogy arra a 3 tesztre, amit végeztek rajtam a kórházban, illetve a két pirulára, amit adtak, rámegy egyhavi félretett pénzem (a fizetésem). 

Ejjj mindegy, megoldódik valahogy...

Tegnap megnéztük a Kontroll című magyar filmet, tetszett a többieknek. Nem győztem hangsúlyozni, hogy ez egy fantázia világ, nem teljesen ilyen a budapesti közlekedés, illetve az emberek sem felelnek meg a valóságnak. 

Így azért nagyobb esélyem van rá, hogy meglátogatnak. 

Rettenetesen hiányzik a fülhallgatóm, szinte egy hete elromlott. Itt fülhallgató nélkül nem lehet élni...

Sírok is. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr6312643711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása