Luca Finnországban

Magyar ebéd

2017. július 04. 19:34 - KáeNeL

Rettenetesen jól sikerült!!!! :) Gyakorlatilag tegnap este óra a konyhában voltam, hogy mindent rendesen előkészítsek. Reggel is korán keltem, ami nem jellemző rám, itt meg pláne nem. Maelle volt a segítőm. A normálisaknak gulyást főztem, a vegetáriJánosoknak és a hagymamenteseknek rakott krumpli volt a menü laktózmentes "tejföllel" és sajttal. 

Desszertnek a laktózmentesek és gluténmentesek hideg gyümölcslevest kaptak, a normálisok meg aranygaluskát. Persze külön a dióval, amit rá lehetett szórni, mert sokan vannak, akiknél allergiás reakciót vált ki.

A számolgatást, vásárlást rettenetesen utálom, de a főzés része nagyon megnyugtat. A gulyásból egy fél adag maradt és az aranygaluska is majdnem elfogyott. Nagyon sokan dicsértek, hogy jól sikerült.

Utána mutattam egy rövid videót Magyarországról és egy kis prezentációt az otthonomról, néhány családi fotóval. 

Maelle kért meg, hogy énekeljek. Először nemet akartam mondani, de a többiek "sing,sing,sing" felszólítására nem tudtam mit mondani. Váratlanul ért, így nem is izgultam. Talán, ha nem készülök rá...úgy szeretnék úgy énekelni, ahogy régen...izgulás és remegő hang nélkül. 

Megénekeltettem a népeket egy refrénnel. 

Nagyon jó napom volt. 

Leszámítva a HÜLYE időjárást, mert most már szettevetteteremtette, hogy nem tud megjavulni, csak itt esik nekem. Én jó időt rendeltem jövő hétre, amikor a famíliám megérkezik. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr4012641453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása