Luca Finnországban

Főzés

2017. április 26. 19:45 - KáeNeL

Ma is én főzök! :) Egyszerűen imádok főzni! :) Rettenetesen kikapcsol...

Ami hiányzik, az a főzőbor. Egy jó kis vacsora megalkotása mellé kell egy jó kis magyar bor. 

Ja, meg a zene. Tudom, hogy utál érte a családom, de ha nem hallgathatok hangosan zenét főzés közben, akkor egyszerűen nem megy. 

Szóval ha ezek megvannak, mehet a móka. 

Történetesen ma este ez mind megvan. 

Zene fülhallgatón, bor a poharamban. És magyar. :D :D 26 euróért vettem 3 litert...lehet számolni, hogy mennyivel drágább, mintha a kedvenc etyeki pincészetünkben vettük volna. Ráadásul nem is olyan jó, mint amire számítottam, de ez volt az egyetlen amit találtam az Alko-boltban. No name, csak annyi, hogy magyar. Elhiszem én, hogy a franciáknak több bora van, de azt hiszem a hírös borvidékeink többet érnek, mint annyit, hogy "magyar fehér bor".

No mindegy. Íme az alkotás:

18110812_1458355094185356_2108813994_n.jpg

Még nincs megsütve, mivel irgalmatlanul sok szabályunk van egész héten a munkában, az nincs megkötve, mikor vacsorázunk. A többiek itt-ott kolbászolnak most, szóval majd bevágom a sütőbe, ha megjelennek. Ritka pillanat, de kivételesen csak hárman vagyunk. Egy alszik az emeleten és Maelle épp sorozatot néz. Nagyon aranyosak, mindig kérdezik, ha főzök, hogy kell-e segítség. Nem szoktam igényelni. Imádom, hogy van egy hatalmas konyha, ami az enyém, sok vízszintes felülettel! :D De ami azt illeti...még mindig nem szoktam meg, hogy a konyhaszigeten mindent szétpakolhatok...olyan, mintha nem merném kihasználni a teret...megszoktam a kisebbet. Ez már másnak is szemet szúrt. A franciákat nem szabad zavarni, ha főznek. Ha segíteni szeretnél, akkor is a konyha másik végében kell dolgozni, különben szó szerint hisztigörcsöt kapnak.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lucafinnorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr3112456857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása